Αν ο Κίμι Ράικονεν έψαχνε μια απάντηση στη Ferrari για την αντικατάστασή του από τον Σαρλ Λεκλέρκ το 2019, την βρήκε με τον πρώτο χρόνο που πέτυχε στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, 15ου φετινού αγώνα της F1, με 11 χιλιοστά διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον!

Ο Φινλανδός πέτυχε νωρίς τον κορυφαίο χρόνο της ημέρας, όταν όλοι έκαναν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης με τα hypersoft ελαστικά – πριν αφοσιωθούν στις συστοιχίες γύρων για τον αγώνα. Πάντως, ο Κίμι πέτυχε τον πρώτο χρόνο και νωρίτερα, με τα ultrasoft ελαστικά, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.

Αντίθετα με τον Φινλανδό, για τον Σεμπάστιαν Φέτελ οι δεύτερες δοκιμές στο ασιατικό λιμάνι δεν κύλησαν καθόλου καλά. Ο Γερμανός προσέκρουσε με τη δεξιά πλευρά της SF71H στις μπαριέρες της στροφής 21 καθώς επεδίωκε έναν γρήγορο γύρο με τα hypersoft. Κατάφερε να επιστρέψει το μονοθέσιο στα pits, αλλά έχοντας υποστεί ζημιά – κι έτσι έμεινε εντέλει με τον 9ο χρόνο, που είχε πετύχει με τα ultrasoft ελαστικά.

Νωρίτερα ο Χάμιλτον απέφυγε μια πρόσκρουση στο πίσω μέρος της Ferrari του Γερμανού, όταν μπλόκαρε τον εμπρός δεξιό τροχό καθώς προσέγγιζε τον Φέτελ – κι έτσι αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας.

Προβλήματα, επίσης, αντιμετώπισε και ο Μαξ Φερστάπεν με την ελαφρώς ανανεωμένη μονάδα ισχύος της Renault – καθώς η Red Bull δεν είχε το ρυθμό της πρώτης περιόδου, και έμεινε μισό δευτερόλεπτο μακριά από τους κορυφαίους χρόνους.

Πίσω από τον έκτο Μπότας, όπως είχε κάνει και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στην πρώτη περίοδο, ο Κάρλος Σάινθ έφερε τη Renault ως ταχύτερη έξω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες. Θα περίμενε κανείς τη Force India σε αυτή τη θέση, λόγω της εκτεταμένης αναβάθμισης του μονοθεσίου της, αλλά οι Σέρχιο Πέρεθ και Εστεμπάν Οόν έμειναν εκτός δεκάδας.

GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 2018, ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2