• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
Έχει δρόμο το παιχνίδι…
15/03/2019 15:23
Έχει δρόμο το παιχνίδι…

Αλλάζει το τηλεοπτικό σκηνικό. Η Ομόνοια, μία από τις πιο εμπορικές ομάδες αφήνει την Primetel μετά από μία πολύχρονη συνεργασία (6 χρόνια) και είναι ένα βήμα από τη Cytavision.
Αυτές είναι οι πληροφορίες και είναι θέμα χρόνου να επιβεβαιωθούν. Πρόκειται για  ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη στον ποδοσφαιρικό τηλεοπτικό μας χάρτη. Αλλάζει το αρχικό σκηνικό με αυτή τη μετακίνηση.
Η Primetel χάνει το μεγαλύτερο της χαρτί ενώ αντίστοιχα η Cytavision που έψαχνε να βρει ένα τέτοιο χαρτί, καταφέρνει να ενισχυθεί με ότι καλύτερο μπορούσε, ώστε να διατηρήσει την παραδοσιακή της ισχύ.
Για τους λόγους που έφεραν αυτή τη διαφοροποίηση θεωρώ πως είναι αυτονόητοι. Η Ομόνοια ένιωσε «αδικημένη» με το συμβόλαιο που υπέγραψε πριν από 14 μήνες με την Primetel.
Η διοίκηση Τζιωνή είχε συμφωνήσει τότε και σήμερα η διοίκηση Παπασταύρου έχει άλλη άποψη, για τούτο και κάνει την τολμηρή κίνηση. Είναι τολμηρή, επειδή εκτός απροόπτου θα προκύψει νομική αντιπαράθεση.
Η Primetel που κάποτε έφερε τα κάτω πάνω όταν ανακοίνωσε τη συνεργασία με την Ομόνοια, αισθάνεται «θιγμένη» με την εξέλιξη. Είναι αλήθεια ότι έδωσε χρήμα με τη σέσουλα στο σωματείο της Λευκωσίας.
Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης για τη συμφωνία Ομόνοιας-Cytavision κάτι μας λέει ότι το παιχνίδι με τα τηλεοπτικά, θα έχει και άλλα επεισόδια. Για τούτο και καλά κάνουν οι συνδρομητές να μην βιαστούν να επιλέξουν τι θα κάνουν για να παρακολουθούν ποδόσφαιρο.
Καταρχήν, περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί η συνεργασία που ανακοίνωσαν τον περασμένο Αύγουστο Primetel-cablenet. Όπως επίσης και ποια θα είναι η τελική μορφή του πακέτου της Cytavision.
Κυκλοφορούν πολλά και διαφορετικά σενάρια εν μέσω ψιθυρολογίας ότι μέχρι τον ερχόμενο Αύγουστο, όταν θα τεθεί επίσημα σε ισχύ το νέο τηλεοπτικό σκηνικό με την έναρξη του νέου πρωταθλήματος θα προκύψουν και άλλες ανακατατάξεις.
Σενάρια τα οποία αν επιβεβαιωθούν πολύ πιθανόν να φέρουν νέες εξελίξεις. Και λόγω του ότι οι εξελίξεις ενδιαφέρουν τον φίλαθλο κόσμο, καλά κάνουμε να κρατάμε μικρό καλάθι.
Ας προσέξουν όμως οι τηλεοπτικές πλατφόρμες. Να σεβαστούν πρώτα και πάνω απ’ όλα τους καταναλωτές, δηλαδή τους φιλάθλους. Ο σεβασμός στον φίλαθλο σημαίνει να μην τον εκμεταλλευτούν.
Δεν είναι καθόλου δίκαιο, τα οικονομικά προβλήματα των ομάδων και οι όποιες άλλες ανάγκες τους να θυματοποιήσουν τους συνδρομητές, είτε με ανεξέλεγκτες χρεώσεις, είτε με συμφωνίες οι οποίες μπορούν να αλλάξουν.
Προσοχή λοιπόν προτού αποφασίσετε να επιλέξετε ποιου θα είστε συνδρομητής.

Μιχάλης Παπαγεωργίου


btm