• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
ΠΑΟΚ: Αλέξανδρος Πασχαλάκης, το φαινόμενο
25/04/2019 08:47
ΠΑΟΚ: Αλέξανδρος Πασχαλάκης, το φαινόμενο

Ο “τρελός” του ΠΑΟΚ, Αλέξανδρος Πασχαλάκης, έχει κάνει μόδα στη Θεσσαλονίκη τους τερματοφύλακες και λατρεύεται από τους μικρούς φίλους του Δικεφάλου και το γυναικείο φύλλο.

Για πρώτη φορά τα τελευταία πολλά χρόνια ένας τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ έχει αναγκάσει το τμήμα μάρκετινγκ του Δικέφαλου να παραγγείλει δύο φορές στη διάρκεια μια σεζόν την εμφάνιση του γκολκίπερ για να καλύψει τη ζήτηση που υπάρχει στην μπουτίκ της ομάδας.

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης το κατάφερε και αυτό εκτός από το να δίνει βαθμούς στην ομάδα του στο φετινό πρωτάθλημα.  Εκεί που οι πωλήσεις των εμφανίσεων του τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ ήταν τα προηγούμενα χρόνια μηδαμινές, φέτος έχουν φτάσει σε αριθμό ρεκόρ. Γεγονός που μπορεί να χαρακτηριστεί και επαναστατικό αφού δεν έχει προηγούμενο τουλάχιστον στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.

ΕΙΔΙΚΟ ΤΟ TARGET GROUP ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΣΩΜΟΥ ΓΚΟΛΚΙΠΕΡ

Που “πουλάει” ο Πασχαλάκης; Κυρίως στα μικρά παιδιά. Μπορεί στις μικρές ηλικίες αυτός που σαρώνει να είναι ο baby -face Δημήτρης Πέλκας, ωστόσο και  ο υψηλόσωμος γκολκίπερ έχει πολύ μεγάλο ρεύμα.  Κάτι που ήταν εμφανές σε όσους μετά τους αγώνες του ΠΑΟΚ στην Τούμπα βρίσκονταν έξω από τα αποδυτήρια. Κάθε εμφάνιση του Έλληνα γκολκίπερ προκαλούσε παροξυσμό στους μικρούς φίλους της ομάδας που περίμεναν υπομονετικά για ένα αυτόγραφο ή για να βγουν μια selfie μαζί του. Και η αλήθεια είναι ότι και αυτός δεν έχει χαλάσει το χατίρι κανενός.

Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι δεν είναι μόνο τα μικρά παιδιά που στις δύο μπουτίκ του ΠΑΟΚ αναζητούν την φανέλα του… Είναι και οι μητέρες τους που επιμένουν σε αυτές, γιατί εκτός των άλλων ο Πασχαλάκης είναι ιδιαίτερα αγαπητός και στο γυναικείο φύλο.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ

Πως εξηγούνται όλα αυτά; Σύμφωνα με την άποψη ανθρώπων που ασχολούνται με το αθλητικό μάρκετινγκ, αυτό που πουλά περισσότερο δεν είναι μόνο η αγωνιστική αξία ενός αθλητή, αλλά και το προφίλ που συντηρεί. Η “εικόνα” είναι  αυτή που έχει αντίκτυπο στους φιλάθλους. Για παράδειγμα ο Ντέβιντ Μπέκαμ είχε μεγαλύτερη απήχηση στους φιλάθλους της Ρεάλ, από το Ζιντεντίν Ζιντάν, παρά το γεγονός ότι ποδοσφαιρικά ο Γάλλος είχε πολλά περισσότερα επιτεύγματα.

Στην περίπτωση του Πασχαλάκη το προφίλ που βγάζει προς τα έξω είναι αυτό που τον κάνει περισσότερο αγαπητό. Αυτό είναι το προφίλ ενός ποδοσφαιριστή, που όπως συνήθως συμβαίνει με τους τερματοφύλακες είναι λίγο… «τρελός» -αν και στη δική του περίπτωση αυτό ισχύει σε υπερθετικό βαθμό- και προσιτός σε όλους.  Σε δεύτερο βαθμό είναι και εικόνα  που μετρά πολύ. Το παράστημα, το βαμμένο μαλλί, τα τατουάζ, , η φανέλα του Superman στην φιέστα,  συνθέτουν μια εικόνα ενδιαφέρουσα που κάνει επικοινωνιακά… γκελ στον κόσμο.

Και πολύ περισσότερο η εικόνα ενός νέου ανθρώπου που είναι μόνιμα χαρούμενος, ευτυχισμένος με αυτό που κάνει και που είναι συνεχώς σε εγρήγορση. Ο Πασχαλάκης, αν μη τι άλλο, δείχνει να απολαμβάνει το γεγονός ότι είναι ποδοσφαιριστής και κάθε στιγμή που ζει από την στιγμή που καθιερώθηκε στον ΠΑΟΚ.

Επιμέλεια: Σάββας Τζιομπάνογλου


btm