Από την εκκίνηση ο Μπότας έδειχνε ικανός να κρατήσει τον Χάμιλτον πίσω του και έτσι έγινε, μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας που έβγαλε μια έξοδος του Τζοβινάτσι. Ο Χάμιλτον σε εκείνο το σημείο έβαλε σκληρή γόμα και εξαφανίστηκε μπροστά.
Η έξοδος των Φερστάπεν και Φέτελ ωστόσο ευνόησε τον Λεκλέρ που κατάφερε να τερματίσει 3ος πίσω από τον Μπότας. Στην 4η θέση ο εξαιρετικός Γκασλί που σιγά σιγά βρίσκει την ταχύτητά του και αρχίζει να φέρνει αποτελέσματα στην Red Bull.
Ο Φερστάπεν μετά την σύγκρουση με τον Φέτελ, δεν χρειάστηκε να πάει στα πιτς και συνέχισε τον αγώνα με πληγωμένο διαχύτη και κατάφερε μια θαυμάσια 5η θέση.
Στην 6η θέση μια McLaren με τον Σάινθ που δείχνει πως όντως το αυτοκίνητο της Βρετανικής εταιρείας είναι γρήγορο. Και στην 7η βρέθηκε ο μαχητής Ρικιάρντο που προσπαθεί υπερβολικά με την Renault και φέρνει αποτελέσματα.
Ο πιο έμπειρος από όλους στο γκριντ, ο Πρωταθλητής Κίμι Ράικονεν έφερε την Alfa Romeo του στην 8η θέση με 9ο τον Κβιάτ της Toro Rosso και 10ο τον Χούλκενμπερκ συμπληρώνοντας την βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ο Χάμιλτον ήταν τόσο ξαναμμένος… (το λέω πολιτικά ορθά) που στον τελευταίο γύρο με σκληρά ελαστικά κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και ρεκόρ δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο!
Αξίζει να σημειώσουμε την εγκατάλειψη και των δύο αυτοκινήτων της Haas μετά από την επαφή που είχαν στον πρώτο γύρο και τις μικρές αλλά σημαντικές ζημιές που έπαθαν.
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα: