10/09/2019 11:46 16 Views

Το βράδυ πριν από τo press day του Διεθνούς Αυτοκινήτου της IAA στη Φρανκφούρτη, η  Volkswagen παρουσίασε το νέο της λογότυπο και το νέο σχεδιασμό του brand. Η παγκόσμια αυτή πρεμιέρα σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για τη Volkswagen, συνοδευόμενη από την παρουσίαση του πλήρους ηλεκτρικού συστήματος ID.3 ταυτόχρονα. Το μέλλον της Volkswagen είναι ηλεκτρικό και με connected services. Με το νέο σχεδιασμό του brand, η Volkswagen δημιούργησε μια 360ο ενιαία παγκόσμια εμπειρία, η οποία είναι πιο σύγχρονη και πιο αυθεντική.

 

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Διοίκησης που είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις μετά την πώληση ανέφερε ότι «Ο νέος σχεδιασμός του brand σηματοδοτεί την έναρξη της νέας εποχής για τη Volkswagen», συμπληρώνοντας ότι «Με τη διαμόρφωση νέου περιεχομένου και με νέα προϊόντα, το εμπορικό σήμα βρίσκεται σε μια θεμελιώδη μεταστροφή προς ένα μέλλον με ουδέτερη ισορροπία εκπομπών για όλους. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε τη νέα στάση του εμπορικού μας σήματος ορατή στον έξω κόσμο».

 

Από την άλλη μεριά, ο επικεφαλής σχεδιαστής της Volkswagen, Klaus Bischoff, ο οποίος διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της νέας εταιρικής ταυτότητας, ανέφερε ότι «Στο νέο σχεδιασμό του brand δημιουργήσαμε μια αυθεντική πλατφόρμα επικοινωνίας για τη συναισθηματική παρουσίαση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Παρουσιάζουμε το Volkswagen του μέλλοντος με το σύνθημα “ψηφιακή πρώτη” και “χωρίς φίλτρο”».

 

Η διεθνής ανάπτυξη του νέου σχεδιασμού του brand θα ξεκινήσει από το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της IAA της Φρανκφούρτης. Το σήμα εκκίνησης θα δοθεί όταν το νέο λογότυπο θα αρχίσει να λάμπει από το πολυώροφο κτίριο στην έδρα της εταιρείας στο Wolfsburg ταυτόχρονα με το βράδυ του ομίλου Volkswagen. Η μετάβαση θα εφαρμοστεί στη Βόρεια και Νότια Αμερική, καθώς και στον υπόλοιπο κόσμο, από τις αρχές του 2020. Η υλοποίηση θα ολοκληρωθεί στα μέσα του επόμενου έτους. Η επανασχεδίαση της Volkswagen είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα αυτού του τύπου στον κλάδο παγκοσμίως. Συνολικά, αφορούν 171 αγορές. Στις 10.000 εγκαταστάσεις των εμπόρων και συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, θα αντικατασταθούν περίπου 70.000 λογότυπα.

 

Ο νέος σχεδιασμός του brand ισχύει τόσο για τα επιβατικά αυτοκίνητα όσο και για τα εμπορικά Volkswagen.

 

Η Unicars, επίσημος αντιπρόσωπος της Volkswagen στην Κύπρο, καλωσορίζει τη νέα εποχή του brand, έτοιμη να οδηγήσει τον κάθε άνθρωπο, τον κάθε οδηγό, τον κάθε ταξιδιώτη, στη δική του μοναδική εμπειρία.


BET ON ALFA: Παίξε online και πάρε Bonus 100% με την πρώτη κατάθεση μέχρι 100 Ευρώ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Alexander College ,Διάλεξη του Δρ. Νίκου Λυγερού

Διάλεξη με θέμα: “Η εσωτερική αρχιτεκτονική των ανθρώπων ως αντίσταση...

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
12/11/2019 13:08

ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ BLUE AIR

Με ιδιαίτερη χαρά θα θέλαμε να ανακοινώσουμε την έναρξη του...

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
11/11/2019 10:03

Παρουσίαση του φιλανθρωπικού ιδρύματος ‘Yianis Christodoulou Foundation

Το φιλανθρωπικό ίδρυμα ‘Yianis Christodoulou Foundation’ παραχώρησε την περασμένη Πέμπτη...

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
11/11/2019 10:02

Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων και εργαστηρίων του...

Η εκδήλωση άρχισε με αγιασμό παρουσία του Πανιερωτάτου Μητροπολίτη Κυρηνείας....

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
11/11/2019 09:46

ΜΑΤΣΑΡΑ Liverpool – Man City με Build & Bet στην...

Και τώρα οι δύο τους. Liverpool και Man City, θα...

ΑΕΚ
10/11/2019 10:00

ΣΟΥΠΕΡ ντέρμπι Απόλλων – ΑΠΟΕΛ. Παίξε τώρα στην BET ON...

Το μεγάλο ντέρμπι που θα γίνει στις 19:00 στο Τσίρειο,...

ΑΕΚ
10/11/2019 09:34