• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
TOYOTA GAZOO Racing παίρνει το hat-trick του Le Mans
22/09/2020 09:48
TOYOTA GAZOO Racing παίρνει το hat-trick του Le Mans

Η TOYOTA GAZOO Racing πραγματοποίησε την 3η συνεχή νίκη της, στον 24ων ωρών αγώνα αντοχής Le Mans με το TS050 HYBRID, μετά από έναν ταραχώδη και τελικά επιτυχημένο αγώνα στο Circuit de la Sarthe!

Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley ολοκλήρωσαν πάνω από 5.000 χιλιόμετρα ενός εξαντλητικού αγώνα, και κέρδισαν με διαφορά πέντε γύρων οδηγώντας το # 8 TS050 HYBRID. Με την εν λόγω νίκη, προηγούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των οδηγών.

Για τους Sébastien και Kazuki είναι ο τρίτος συνεχόμενος θρίαμβος των στο Le Mans, μια επιτυχία που τους εντάσσει στη λίστα με τους επτά οδηγούς που έχουν κατορθώσει κάτι τέτοιο κατά τη διάρκεια της 97χρονης ιστορίας του αγώνα.  Ο Μπρέντον κέρδισε για δεύτερη φορά μετά τη νίκη του το 2017.

Η σημερινή νίκη, στον προτελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA (WEC), διασφαλίζει ότι η TOYOTA GAZOO Racing στέφεται Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Ομάδων, (ο τρίτος τίτλος μετά το 2014 και 2018-2019)  κατέχοντας ένα αξιοσημείωτο προβάδισμα 57 βαθμών έναντι της Rebellion Racing.

Ο αγώνας σηματοδότησε την τελευταία παρουσία στο Le Mans για το τετρακίνητο TS050 HYBRID 1.000PS, το οποίο έχει θέσει ένα νέο πρότυπο αναφορικά με την αποτελεσματικότητα και την απόδοση στο La Sarthe. Χρησιμοποιώντας 35% λιγότερα καύσιμα από τα υβριδικά LMP1 πρώτης γενιάς από το 2012, το TS050 HYBRID καταφέρνει κατά 10 δευτερόλεπτα περίπου γρηγορότερο γύρο πίστας . Κατέχει τον ταχύτερο – όλων των εποχών –  γύρο και το ρεκόρ του αγώνα μαζί με τις τέσσερις συνεχόμενες pole positions και τις τρεις νίκες.

Αυτά τα επιτεύγματα έδωσαν την έμπνευση για τη δημιουργία του GR Super Sport, ένα υπερόχημα (hypercar) που γεννήθηκε στο Le Mans, το οποίο έκανε το δημόσιο ντεμπούτο του πριν από την έναρξη του αγώνα, πραγματοποιώντας ένα γύρο επίδειξης.

Παράλληλα, εκτός από τους 10 γύρους, για συνολικά έξι ώρες, το # 7 TS050 HYBRID, το δεύτερο όχημα της ομάδας TOYOTA GAZOO RACING που συμμετείχε στον εν λόγω αγώνα, διατηρούσε το πλεονέκτημα. Αλλά λίγο πριν τις 3 π.μ., με τον Kamui στο τιμόνι, υπήρξε μια ξαφνική βλάβη, που τον ανάγκασε  να κάνει μια στάση στο γκαράζ. Μια κατεστραμμένη εξάτμιση, αντικαταστάθηκε σε λιγότερο από 30 λεπτά και ο Kamui επανήλθε στην τέταρτη θέση, έξι γύρους πιο πίσω από τον πρωτοπόρο και τέσσερις γύρους πίσω από την τρίτη θέση της # 3 Rebellion.

Αυτό άφησε στο # 8 ένα ξεκάθαρο προβάδισμα, έχοντας ανακάμψει από τα δικά του προβλήματα, πρώτα με ένα κλαταρισμένο ελαστικό, και μετά με μια ζημιά στο σύστημα φρένων. Ωστόσο, δεν τα έβαλαν κάτω και πάλεψαν για τη δεύτερη θέση πριν από το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στο # 7.

Έτσι με ένα υγιές προβάδισμα, οι Sébastien, Kazuki και Brendon έλεγξαν τον υπόλοιπο αγώνα, δημιουργώντας ένα προβάδισμα πέντε γύρων. Για τρίτη συνεχή χρονιά, ο Kazuki πέρασε τη γραμμή του τερματισμού για να κερδίσει το Le Mans 24 Hours, επιβεβαιώνοντας την ιδιότητά του ως ο πιο επιτυχημένος Ιάπωνας οδηγός στο La Sarthe.

Οι Mike, Kamui and José τερμάτισαν, εν τέλει, στην 3η θέση, αλλά το #7 υπέστη μεγάλη ζημιά μετά από ένα σοβαρό ατύχημα, γεγονός που επηρέασε την αεροδυναμική του απόδοση. Ωστόσο, η μάχη στο βάθρο ζωντάνεψε την τελευταία ώρα του αγώνα, όταν το # 3 Rebellion  πρώτα συγκρούστηκε στην πίστα και μετά δεν μπορούσε να βγει από τα pits, επιτρέποντας στον José να κερδίσει την τρίτη θέση, παίρνοντας τη σημαία με έξι γύρους πιο πίσω από το # 8 και έναν γύρο πίσω από το # 1 Rebellion.

Μετά την κατάκτηση σημαντικών βαθμών προς όφελος του πληρώματος # 8 στο Le Mans, ο αγώνας για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος οδηγών θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα της σεζόν 2019-2020, που θα διεξαχθεί στις 14 Νοεμβρίου στο Μπαχρέιν. Το  # 8 TS050 HYBRID διαθέτει προβάδισμα επτά βαθμών.

www.toyota.com.cy


btm