• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
F1:Αυτός νίκησε και πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας
23/05/2021 18:38
F1:Αυτός νίκησε και πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας

Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix του Μονακό καθώς τερμάτισε μπροστά απ’ τον Κάρλος Σάινθ και τον Λάντο Νόρις. Πέρασε μπροστά απ’ τον Χάμιλτον στη βαθμολογία.

Ο Φερστάπεν όχι μόνο κέρδισε για πρώτη φορά στο Μονακό, αλλά και έθεσε τον εαυτό του επικεφαλής του πρωταθλήματος, με διαφορά πλέον 4 βαθμών από τον Χάμιλον.

Το έργο του Ολλανδού της RB-Honda διευκολύνθηκε πολύ πριν καν γίνει η εκκίνηση, όταν ο Σαρλ Λεκλέρ αντιμετώπισε πρόβλημα με τη Ferrari SF21 οδεύοντας από τα πιτς προς τη γραμμή εκκίνησης. Μετά το χθεσινό του ατύχημα, έσπασε ένα ημιαξόνιο του μονοθεσίου, και η Ferrari δεν είχε χρόνο να το επιδιορθώσει.

Έτσι, ο Φερστάπεν ουσιαστικά εκκίνησε πρώτος. Η μόνη στιγμή έντασης για τον Ολλανδό ήταν στην εκκίνηση, που αμύνθηκε άρτια της επίθεσης του Βάλτερι Μπότας – αλλά στα πρώτα πιτ-στοπς το έργο του Μαξ διευκολύνθηκε ακόμα περισσότερο όταν το μπουλόνι του εμπρός τροχού της Mercedes του Μπότας κόλλησε στον άξονα, ο τροχός δεν έβγαινε και ο Φινλανδός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ο Φερστάπεν έκτοτε έλεγξε απόλυτα το ρυθμό και δεν απειλήθηκε ποτέ από τον σταθερά δεύτερο Σάινθ. Αντίθετα, ο Νόρις, έχοντας κάνει νωρίτερα το πιτ-στοπ του από τον τέταρτο Πέρεθ, άρχισε να έχει έντονη φθορά των ελαστικών και απειλήθηκε από τον Μεξικανό της RB-Honda. Όμως, ο Βωρετανός αμύνθηκε αλάνθαστα και προς το τέλος άρχισαν να φθείρονται και τα ελαστικά του Πέρεθ, κι έτσι έληξε εκεί η μάχη της 3ης θέσης του βάθρου.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε μακράν τον καλύτερό του αγώνα με την Aston Martin με την 5η θέση, καθώς η ομάδα με ένα εξαίρετο overcut ανέβασε και τον Λανς Στρολ στην 8η θέση. Ανάμεσά τους τερμάτισαν οι Πιέρ Γκασλί (Alpha Tauri) και Λιούις Χάμιλτον, στην 6η και 7η θέση.

Ο πρωταθλητής πλήρωσε όχι μόνο την κακή του απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, αλλά και τη στρατηγική της Mercedes: έμεινε σε όλο τον αγώνα κολλημένος πίσω από τον Γκασλί, δεν μπόρεσε να τον περάσει με το undercut, και έχασε και μία θέση από το overcut του Φέτελ.


btm