16/05/2022 13:28

Έφθασε ψηλότερο και ανατρέπει τους κανόνες της πόλης

Το νέο Toyota Aygo X έφθασε και στην Κύπρο και είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων, καθώς σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη.

Γεννημένο μέσα από έρευνα και μελέτη

Μέσα από μια ευρεία έρευνα που αφορούσε τις ανάγκες των οδηγών που επιλέγουν να κινηθούν εντός των μεγάλων αστικών κέντρων η Toyota, αφού συνέλεξε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και αποκωδικοποίησε τα δεδομένα, έδωσε σαφείς κατευθυντήριες οδηγίες προς το σχεδιαστικό τμήμα της Toyota Motor Europe στο Βέλγιο.

Με την αξιοποίηση της χρήσιμης ανατροφοδότησης από την έρευνα προέκυψε το νέο Toyota Aygo X το οποίο είναι κατασκευασμένο για να είναι ταυτόχρονα ευέλικτο και συμπαγές, ώστε να μπορεί να κινείται εύκολα μέσα στην κίνηση των μεγάλων πόλεων και να είναι πλήρως αξιόπιστο και άνετο για εξορμήσεις εκτός πόλης με ιδανικό εσωτερικό χώρο για 4 επιβαίνοντες. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μοντέλο που πάει παντού με άνεση, ευελιξία και μοναδικό στυλ.

Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει επειδή αποπνέει αίσθηση εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθησης στον οδηγό, ενσωματώνοντας την ελίτ των τεχνολογικών εξελίξεων σε ένα πακέτο που είναι οικονομικό στη λειτουργία. Ταυτόχρονα εκφράζει όλα όσα επιθυμούν οι Ευρωπαίοι πελάτες από ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Α.

Κατασκευασμένο με συνταγή επιτυχίας

Το Toyota Aygo X είναι κατασκευασμένο στην επιτυχημένη πλατφόρμα GA-B της Toyota Global New Architecture (TNGA), που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το Yaris—Αυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ευρώπη το 2021—και αργότερα με το Yaris Cross.

Η αρμονική συνεργασία των σχεδιαστών της Toyota με τους μηχανικούς δημιούργησε όλες τις προϋποθέσεις για την επιτυχία με ένα αυτοκίνητο που διαθέτει νεανικό και διασκεδαστικό χαρακτήρα, ιδιαίτερη προσωπικότητα που αναδεικνύεται με την αναδιπλούμενη οροφή και τα αξιοσημείωτα κορυφαία τεχνολογικά χαρακτηριστικά.

Το Aygo X είναι ιδανικό σχεδιασμένο για να είναι ευέλικτο στους στενούς δρόμους της πόλης και για αυτό έχει μικρή ακτίνα στροφής μόλις 4,7m μία από τις καλύτερες στην κατηγορία του.

Οι σχεδιαστές της Toyota στην Ευρώπη έδωσαν μια άλλη αίσθηση στο νέο Aygo X, υλοποιώντας αρμονικά τη μετάβαση από ένα Hatchback σε έναν crossover τύπο αμαξώματος, ενώ η σύγχρονη και μοντέρνα προσέγγιση του μοντέλου είναι ευδιάκριτη από

το εμπρόσθιο μέρος που είναι πιο κοντά στους τροχούς σε συνδυασμό με τα λοξά πίσω παράθυρα και τις τέσσερις νέες premium χρωματικές παλέτες που είναι διαθέσιμες μόνο με το Aygo X.

Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από τον πολυβραβευμένο κινητήρα 1 λίτρου, 3κύλινδρο 1KR-FE που έχει βελτιωθεί ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, ενώ προσφέρει υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απόδοσης.

Ως αποτέλεσμα προκύπτει μια συνδυασμένη βαθμολογία κατανάλωσης καυσίμου WLTP 4,7-5,0 λίτρα/100 χλμ (χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων), 4,9-5,2 λίτρα/100 χλμ. (κιβώτιο ταχυτήτων S-CVT) και 107-114 g/km (χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων), 110-117 γρ. /km (μετάδοση S-CVT) CO2.

Όλες αυτές οι βελτιώσεις σημαίνουν ότι το πιο πρόσφατο προϊόν της κατηγορίας Α της Toyota είναι πιο οικονομικό και λειτουργεί με περισσότερους από έναν τρόπους.

Αναβαθμισμένο με πλήρως λειτουργικές διαστάσεις

Το νέο Aygo X είναι 235 mm μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Το μήκος του είναι 3.700 mm. Αυξημένο κατά μόλις 90 mm είναι και το μεταξόνιο, ενώ η μπροστινή προεξοχή είναι 72 mm μικρότερη από το Yaris.

Το συνολικό πλάτος του αμαξώματος σε σύγκριση με το Aygo, αυξήθηκε κατά 125 mm σε 1.740 mm. Η θέση των καθισμάτων έχει αυξηθεί κατά 55 mm. Το γεγονός αυτό βελτιώνει ακόμα περισσότερο την οπτική επαφή του οδηγού με τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

Το νέο μοντέλο είναι κατά 65 mm ψηλότερο από το προηγούμενο με το συνολικό ύψος του οχήματος να διαμορφώνεται στα 1.525 mm. Αυξημένος κατά 125 mm, σε σχέση με το Aygo, είναι και ο χώρος αποσκευών με επιπρόσθετη χωρητικότητα 60 λίτρων, φθάνει δηλαδή τώρα τα 231 λίτρα, ενώ με πεσμένα τα πίσω καθίσματα ο χώρος αυξάνεται στα 829 λίτρα.

Η απόσταση από το έδαφος έχει επίσης μεγαλώσει κατά 11 mm σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Εξέλιξη που δίνει στον οδηγό περισσότερη σιγουριά στον δρόμο. Παράλληλα το σύστημα διεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για αστική και προαστιακή οδήγηση και συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων S-CVT, ενώ οι μεγαλύτεροι τροχοί και τα



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ