Ο Μονεγάσκος δεν έχει τερματίσει σε κανένα από τα τρία GP που έχει αγωνιστεί στην πατρίδα του, και παρότι χρειάζεται τη νίκη το προσεχές τριήμερο (27-29/5) για να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος, λέει ότι δεν πρόκειται να ρισκάρει όπως πέρσι για να την πετύχει.

Πέρσι η Ferrari δεν ήταν πρωταγωνίστρια της Formula 1, και ο Σαρλ Λεκλέρ χρειαζόταν να ρισκάρει πολύ για να εξασφαλίσει μια θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Όμως, ξεπέρασε το όριο και στον τελευταίο του γρήγορο γύρο κατέληξε στον τοίχο της περιοχής της πισίνας του σιρκουί του Μονακό, προκαλώντας στο κιβώτιο της Ferrari SF21 ζημιά που δεν ήταν δυνατόν να επιδιορθωθεί μέχρι το επόμενο πρωί. Έτσι, δεν εκκίνησε καν.

Ήταν το κακό που τρίτωσε για τον οδηγό της Ferrari στο Grand Prix του Μονακό. Το 2018 εγκατέλειψε εξαιτίας προβλήματος στα φρένα, το 2019 προσέκρουσε στις μπαριέρες, το 2021 συνέβησαν τα παραπάνω, ενώ το 2020 ο αγώνας δεν διεξήχθη λόγω της πανδημίας.

Η Ferrari θεωρητικά έχει ένα πολύ σημαντικό αβαντάζ αυτό το τριήμερο: την υπέρτερη ταχύτητά της στις αργές στροφές σε σχέση με τη Red Bull RB18 – που, αντιθέτως, έχει ανώτερη τελική ταχύτητα στις ευθείες.

Κι επίσης, η Scuderia δεν ανησυχεί για το πρόβλημα αξιοπιστίας της μονάδας ισχύος της που στέρησε από τον Μονεγάσκο τη διαφαινόμενη νίκη την περασμένη Κυριακή στο GP Ισπανίας. Όπως ανέφερε η ιταλική ομάδα, χωρίς να δώσει πολλές λεπτομέρειες, το πρόβλημα στον ηλεκτροκινητήρα MGU-Η και στο Turbo δεν προκλήθηκε από κάποια αστοχία η σχεδιαστική ατέλεια, αλλά από κάποιον εξωτερικό παράγοντα.

Δεν ανησυχεί τώρα, για την ακρίβεια, καθώς ο MGU-H και το Turbo που είχε ο Μονεγάσκος ήταν τα δεύτερα φετινά αντίτυπά τους. Κάθε ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία αντίτυπα των εξαρτημάτων αυτών για όλη τη σεζόν, που σημαίνει ότι η Scuderia πρέπει να τοποθετήσει στη F1-75 του Λεκλέρ είτε αυτά που είχε πριν την Ισπανία, είτε τα τρίτα τους αντίτυπα – ρισκάροντας, έτσι, να χρειαστεί και τέταρτο σετ αργότερα στη χρονιά. Και κάθε σετ μετά το τρίτο επισείει ποινή θέσεων στην εκκίνηση.

Πίσω στο επερχόμενο GP του Μονακό, ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωσε στη γαλλική L’Equipe ότι θέλει να κερδίσει στην πατρίδα του, να σπάσει την “κατάρα” του στον αγώνα της πατρίδας του, αλλά και ότι αυτή τη φορά δεν θα ρισκάρει όπως πέρσι. “Μου αρέσουν τα σιρκουί δρόμου, μου αρέσει να φλερτάρω με το ρίσκο», είπε. «Σε πίστες σαν αυτή δεν έχεις το περιθώριο λάθους. Αισθάνεσαι στ’ αλήθεια την αδρεναλίνη.

Πέρσι πήρα ένα μεγάλο ρίσκο για να κερδίσω την πολ ποζίσιον, καθώς ήξερα ότι θα χρειαζόμουν ένα θαύμα για να βρεθώ στην πρώτη σειρά της εκκίνησης – και κατέληξα στον τοίχο. Αυτή τη φορά δεν θα ρισκάρω τόσο, διότι καταλαβαίνω ότι οι βαθμοί είναι πολύ σημαντικοί για το πρωτάθλημα. Όμως, από την άλλη, δεν θα αλλάξω την προσέγγισή μου, και θα κρατήσω τις παραδόσεις – κυρίως το ότι θα κοιμάμαι στο σπίτι μου”, συμπλήρωσε.

Κατά συνέπεια, ο Λεκλέρ είναι αποφασισμένος να ακολουθήσει φέτος μια πιο συντηρητική στρατηγική, που μοιάζει να είναι συνήθως απαραίτητη στο μαραθώνιο της διεκδίκησης μιας νίκης: “Το μόνο που θέλω είναι να κερδίσω το πρωτάθλημα με τη Ferrari. Δεν έχει σημασία αν θα το πετύχω απέναντι στον Λιούις (Χάμιλτον), στον Μαξ (Φερστάπεν) ή σε οποιονδήποτε άλλο. Θέλω να φέρω τη Ferrari ξανά στην κορυφή”, συνέχισε.

Ο 24χρονος κατέληξε: “Φυσικά και θέλω να κερδίσω και τον αγώνα αυτό το τριήμερο – το Μονακό είναι το σπίτι μου. Είναι το μέρος που πήγαινα σχολείο. Όταν αγωνιζόμουν ως παιδί, οι δάσκαλοι αναρωτιόντουσαν γιατί δεν βρισκόμουν στην τάξη. Θα είναι σπουδαίο να κερδίσω εδώ, μπροστά στην οικογένειά μου, στους φίλους μου και σε όλους όσους πίστεψαν σε μένα”.

πηγή:sport24.gr



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ