• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
Ινφαντίνο: «Το ποδόσφαιρο γίνεται πραγματικά παγκόσμιο»
20/12/2022 16:22

Ο πρόεδρος της FIFA Τζιάνι Ινφαντίνο είπε ότι το «ποδόσφαιρο γίνεται πραγματικά παγκόσμιο», και τόνισε πώς οι φίλαθλοι από όλο τον κόσμο απόλαυσαν ειρηνικά το Παγκόσμιο Κύπελλο μαζί στο Κατάρ.

Περιγράφοντας το τουρνουά στο Κατάρ ως το καλύτερο Παγκόσμιο Κύπελλο που έγινε ποτέ, ο Τζιάνι Ινφαντίνο στον απολογισμό που έκανε μετά την ολοκλήρωση του Μουντιάλ 2022, συνεχάρη τη νικήτρια Αργεντινή, τη δευτεραθλήτρια Γαλλία, την τρίτη Κροατία και το Μαρόκο, που έγινε η πρώτη αφρικανική -και αραβική- ομάδα που έφτασε στα ημιτελικά της διοργάνωσης, ενώ υπενθύμισε ότι, για πρώτη φορά, ομάδες από τις πέντε ηπειρωτικές συνομοσπονδίες προχώρησαν από τη φάση των ομίλων.

«Το επίπεδο του ανταγωνισμού ήταν απίστευτα υψηλό, παρατηρώντας, για πρώτη φορά στην ιστορία, ομάδες από κάθε ήπειρο να φτάνουν στην νοκ-άουτ φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου», είπε. «Έτσι, βλέπουμε ότι το ποδόσφαιρο γίνεται πραγματικά παγκόσμιο», πρόσθεσε, ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε το Κατάρ για τη διοργάνωση του τουρνουά: «Αυτό που κάνατε και αυτό που έκαναν όλοι εδώ για να καλωσορίσουν τον κόσμο σε αυτή τη χώρα, αυτή την όμορφη χώρα, ήταν απίστευτο, και όλοι ένιωσαν σαν στο σπίτι τους», είπε.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του σύγχρονου Παγκοσμίου Κυπέλλου, και χάρη στην ιδιαιτερότητα της διοργάνωσης λόγω της μικρής έκτασης του Κατάρ, οι οπαδοί όλων των ομάδων είχαν έδρα στην ίδια πόλη. «Για όλους τους οπαδούς, είτε έχουν βρεθεί εδώ στο Κατάρ παρακολουθώντας το Παγκόσμιο Κύπελλο, είτε βλέποντας τους αγώνες από το σπίτι τους, νομίζω ότι όλοι σε όλο τον κόσμο έχουν πραγματικά αγκαλιάσει αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο», τόνισε. «Και είδαμε πώς το ποδόσφαιρο ενώνει τον κόσμο. Οπαδοί από 32 χώρες στο Κατάρ και από όλο τον κόσμο, ήταν ειρηνικά και χαρούμενα μαζί».

Ο Τζιάνι Ινφαντίνο είπε ότι το τουρνουά έδειξε πώς η δημοτικότητα του ποδοσφαίρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιτύχει θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, με μια σειρά από καμπάνιες που προσεγγίζουν ένα παγκόσμιο κοινό άνω των πέντε δισεκατομμυρίων θεατών. «Εκτός γηπέδου, χρησιμοποιήσαμε τη δύναμη του ποδοσφαίρου και την προβολή του Παγκοσμίου Κυπέλλου για να αντιμετωπίσουμε τις διακρίσεις, να προωθήσουμε τη βιωσιμότητα, να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να είναι πιο δραστήριοι, να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας προστατεύονται και να διασφαλίσουμε ότι έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση» συμπλήρωσε.


btm