• club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
  • club
Ο Φερστάπεν εμπρός από τις Ferrari στις δεύτερες δοκιμές του Μονακό
26/05/2023 20:46
Ο Φερστάπεν εμπρός από τις Ferrari στις δεύτερες δοκιμές του Μονακό

Ο Μαξ Φερστάπεν απάντησε με τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ βρέθηκαν στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου από τον Ολλανδό – πριν ο Ισπανός καταλήξει στις μπαριέρες.

Ο Κάρλος Σάινθ πρωταγωνιστούσε με τη μαλακή γόμα στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Μονακό, 6ου φετινού αγώνα της Formula 1, κατέχοντας τον πρώτο χρόνο. Ωστόσο, 15 λεπτά πριν το τέλος της ωριαίας διαδικασίας χτύπησε τον εμπρός δεξί τροχό της Ferrari SF-23 στη μπαριέρα της δεξιάς στροφής στην είσοδο του σικέιν της πισίνας.

Με σπασμένη ανάρτηση ο Ισπανός δεν ήταν δυνατόν να στρίψει στην αριστερή του σικέιν, με αποτέλεσμα να καταλήξει στη μπαριέρα της εξόδου – προκαλώντας μια ολιγόλεπτη περίοδο διακοπής με κόκκινες σημαίες.

Στο πρώτο ημίωρο, με τη μέση γόμα, στην κορυφή των χρόνων εναλλάσσονταν οι Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον – καθώς ο πρώτος έδειχνε να λύνει τα προβλήματα στο στήσιμο της RB19 που είχε στις πρώτες δοκιμές, και ο δεύτερος να εγκλιματίζεται με τις ριζικές αλλαγές που εισήγαγε αυτό το τριήμερο η Mercedes στη W14.

Εντέλει, με τη μέση γόμα τον ταχύτερο γύρο σημείωσε ο Φερστάπεν, και ακολούθησαν οι προσμοιώσεις των κατατακτήριων με τη μαλακή γόμα. Αρχικά, και για συνολικά 10 λεπτά, τον πρώτο χρόνο κατείχε ο Αλόνσο με την -επίσης ανανεωμένη- Aston Martin AMR23, πριν τον εκθρονίσει από την κορυφή ο Κάρλος Σάινθ.

Τότε μπήκε στην πίστα με τη μέση γόμα και ο Φερστάπεν, που έδειξε άμεσα ταχύς αλλά έχασε χρόνο στο δεύτερο και τρίτο τμήμα της πίστας, στον πρώτο του γρήγορο γύρο. Ο Ολλανδός, ωστόσο, ήταν ταχύτερος του Σαρλ Λεκλέρ, που αντιμετώπιζε προβλήματα αναπηδήσεων της Ferrari SF-23 στις αργές στροφές.

Ο Αλόνσο προσπάθησε να ανακτήσει τον πρώτο χρόνο αλλά έπεσε σε κυκλοφοριακό, ενώ αντίθετα ο Φερστάπεν το κατάφερε με τον επόμενο γύρο του – με διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου από τον Λεκλέρ, που κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση.

Τότε συνέβη το ατύχημα του Σάινθ, και η πίστα άνοιξε ξανά 12 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Ωστόσο, οι ομάδες μέχρι την καρό σημαία αφοσιώθηκαν περισσότερο στις συστοιχίες γύρων της προσομοίωσης αγώνα, και οι χρόνοι στην κορυφή δεν άλλαξαν.

O Αλόνσο ακολούθησε στην 4η θέση μόλις δύο δέκατα πίσω από τον Φερστάπεν, και εμπρός από τον Λάντο Νόρις που είχε διπλάσια διαφορά από την κορυφή με τη McLaren MCL60 – η οποία παρουσίασε αρχικά ηλεκτρικά προβλήματα που καθυστέρησαν το πρόγραμμα του Βρετανού, και έπειτα δυσλειτουργία του συστήματος τροφοδοσίας.

Ο Χάμιλτον εντέλει κατέληξε στην πέμπτη θέση, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν είχε την ταχύτητα για κάτι καλύτερο – αν και κινήθηκε 31 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19.


btm